Friday, April 2, 2010

rindu...


Salam Alayk..

lama sungguh tak hapdet blog ni..huhu..rindu wooo..aku xdak mood nk ber'blogging' sebenaqnya...yerla, kalo ber'blogging' tapi xdak mood, rugi jer kan...lg satu xtau apa nk tuleh wpon byk sgt perkara yg boleh aku catitkn di sini sebagai kenangan di hari depan..hik3...

haaaa...2 minggu lepas....

aku keluar bersama kawan2...aku sangat2 heppi + yippie dpt jumpa teman yg sentiasa bersama ms sama2 blajaq di uniten dlu...AKU, ANA, ILA, JIJOT, MIJA, YANG, AEN & adik ana...aku sangat gumbira..kami berkumpul di Mines..tmpt shopping ms dolu2..then, depa g karoke...aku minta maaf sebab aku xjoin karoke sama2...seriously, aku x tahan duduk dalam tu...huhu...*speakernya terlalu kuat la kengkawan...aku xbole kuat2 gitu..dats y aku xsuka karoke...kan aku msuk kejap..tgk ampa eppi, aku pon eppi sesangat..tp seriously, deep inside, aku mintak maaf...huhuhu T__T

then, kami semua bergerak ke Putrajaya..tgk belon panas...hoho...sadisnya, elok je belon tu dipasang, ujan lebat gile ar...kami gerak ke Masjid Besi, Putrajaya tok solat asar & maghrib..ujan lebat sesangat...then, kami gerak makan sama2 di Cayok, Sg Merab...pas2...babai sumer..sadis tau...rasa macam kejap je ms berlalu...

ni antara gambar2 yg kami snap together2....sayang ampa sumer


and last week...

aku balik kampung...antaq Iqbal duduk kampung..sedih tau...im very2 mish Iqbal..really2.. i feel so sad indeed inside...dan aku terpikir..."macam ni ker perasaan seorang ibu bila jauh dari anak?" --> i think so...so now, im feel dats, AKU SAYANG BANGAT SAMA MAK AKU!!terlalu mencintaimu mak...always love you till da end of my life......u r always in my heart...and my lovely family too..u r always in my heart..inside here...love...muahmuahmuah....

Muhammad Iqbal Nafis --> makteh cayang iqbal

No comments:

Post a Comment