Thursday, April 22, 2010

tak tau nak tulis apa...hihihi

Salam alayk...

lama sungguh tak tuleh dalam blog ni..dah bersarang ker??hik3...erm apa eh nak tuleh??HP dah kena barred, so tak leh nak msg2 lagi..incik tunang dok msg2, tak dapat cek nak blas...nanti musti mengamuk tu...kih3 ^__^ sori naa tak sengaja.......

hari ni dah Khamis..pejam celik pejam celik (Alhamdulillah masih celik lagi (*_*))..cepatnya rasa masa berlalu...dah 4bulan 3hari dah aku menjadi tunangan si dia...kejap jer, padahal rasa majlis tu baru je lagi...syukur Alhamdulillah...jadi maknanya, tak sampai tempoh setahun lah majlis kami bakal berlangsung....mudah2an ameen~

banyak dugaan dalam tempoh bertunang ni....aku hanya mampu berdoa dan berharap agar jodoh kami berdua berkekalan hingga akhir hayat kami...aku sungguh-sungguh berharap padaMu..tetapi, kami hanya mampu merancang TAPI Engkaulah sahaja yang menentukan segalanya...aku hanya memohon agar perancangan kami seiring dengan redhoMu..ameen~

haaa...gaji hampir masuk TAPI aku byk sgt nak kena langsaikan...hutang dengan kak (RM400), YTN (RM200-2bln hihihi), nak beli batery kereta (RM170)...uwaaa...kejap jer habis gaji...bil tepon lagi...sadisnyaa..Ya Allah,murahkanlah rezeki aku...*kalau la dapat postpone bayaq utang kak kan best!!hihihi....^_*

tapikan...

selagi tak bayaq utang, tak sedap hati woooo...uish..hidup berhutang ni susah wooo...*camana nanti nk buat loan??hihi..bape eh kena bayaq tiap2 bulan?

tapikan lagi...

aku harap gaji bulan 5 nanti masyuk sket...aku byk wat OT...and sales mudah2an...lagi satu, nanti 7-9 hr Mei, company kami ada buka booth dekat Mid Valley..hopefully aku kuat la nak keje for the 3 days...aku nak sangat...lagipun aku belum berumahtangga, so aku tak dak tanggungjawab besar lagi..kan..kan..kan??hehehehe

okla, aku rasa tak dak pape lagi nak cakap...just tunggu masa jer gaji yang bakal masuk sabtu ni habis dalam sekelip mata...urrghhhh bila la dapat wat simpanan ni?? T__T

tapikan...

aku sangat eppi dengan bisnes aku bersama adik beradikku...Alhamdulillah, moga Allah murahkan rezeki kami ^__^...ada sambutan!!!aku gumbira...dan terima kasih kepada semua yang menyokong!!terima kasih bebanyak sangat2...hihihi...sokonglah kamii sampai akhirnya yaa!!!

kalau rajin, jenguklah masuk sini.....

No comments:

Post a Comment