Tuesday, May 11, 2010

Hari Ibu

Salam Alayk...

wah..dah lama xjenguk blog aku nih...baru2 ni ke'bizi'an melanda diri ini...maka haruslah digendong amanah yang diberi...kan3??ceewaaahh...baru2 ni, aku kene jage booth kat MidValley sempena Mom & Baby Expo..company aku join,maka 3 hari berturut2 aku di sana dari pagi smpai ke malan..penat memg penat sampai hari ni still lagi x kuat...badan still sakit2 tau..huhuhu...tapi Alhamdulillah, ramai org dtg booth kami semua...

pas2 dah habes expo, semalam ada pelancaran kedai kami di Seri Kembangan..timbalan menteri kesihatan, Datuk Rosnah dtg..so kena la wat elok2 yer tak..pihak media pon rmai gak yg dtg cthnya Awani, RTM, Metro dll...masuk tak gambaq aku dlm paper or tv??ekekke...mana la tau kot2 terselit kt blakang...almaklum la org x fofular cm aku ni kan..hik3 ^__^

disebabkan dua event besar ni, dua hari gak aku dtg opis lambat..huhu..tapi bos memahami..ceewaahhh..dua hari pas subuh aku tido balik dan tersedar dalam pukul 8.30...ayookkk..huhu..memang rasa berat je badan nak bangun pagi2..

haa...sebelum aku terlupa, aku wish lambat kat mak aku sempena Mother's Day 9 Mei lalu...aku kol mak pagi tu tapi mak tengah mandi..then nak kol malam tu tak sempat sebab sampai je uma aku terus tido..esoknya baru aku kol mak semula...

Ing: Mak, Selamat Hari Ibu
Mak : Terima kasih....
Ing : Sori semalam masa saya kol mak dok mandi..pas2 xdan nak kol balik..sampai uma teruih tidoq..penat..
Mak : Xpa aih..ni gheja ka?
Ing : Ha mak..ni dok kat MidValley..esok baru abes expo nih..penat..smlm pon balik lmbat
Mak : oooo..ramai dak org?
Ing : Ramai sgt mak...smpai xdak sora dah ni..huhu..erm mak, okla..ada customer mai ni..
Mak : Haaa ok2..
Ing : Selamat Hari Ibu mak..mekaseh..kirim salam suma naaa
Mak : ok3...kirim salam kat kawan2..
Ing : Ok mak..Assalamualaikum
Mak : Waalaikummussalam...

Mak,

Terima kasih di ats segala pengorbanan mak selama ni..saya tau saya ni ank yg degil (hehehe) tapi mak tetap besabaq ngn perangai saya..InsyaAllah mak, saya akan terus menjadi yang terbaik..didikan yang mak bagi, cukup sempurna kat saya..

doakan anak mak menjadi anak yg solehah naaa...doa mak lah yg membuatkan saya jadi yang terbaik sebab doa mak adalah yg terbaik utk diri saya...maafkan saya andai ada salah silap saya selama mak jaga saya...

Mak,

Ketahuilah, mak adalah yang terbaik bagi diri saya...

Ya Allah, peliharalah Mak aku..semoga dia berada di dalam keadaan yang sihat sejahtera..rahmatilah hidup kami semua..ameen...

Abah,
abah jugak byk berkorban demi saya...terima kasih...semoga abah pon sentiasa sihat dan berada di bawah rahmat Allah...

anakmu,
Nur Ain Sha'ari
love u Mak Abah

No comments:

Post a Comment