Wednesday, September 22, 2010

banyak bende tak settle lagik

Salam Alayk...

waaa...dh lama xjenguk blog kecayangan nih..xpa, bg dia rest, cuti raya gak lar..ahahah..nak tau x?aku rs aku makin gemouks!!!ouh, betapa jahatnya marjerin & tepung & teloq2 yg ada dlm kueh raya...ditambah pulak dengan minyak & lemak2 jahat yg ada dlm segala macam makanan2 berat...uwaaaaa T__T pliz elps me to turunkn berat badan yg makin menggila naiknya...sob..sob (nanti musti nmpk segala lemak2 ms pakai baju pengantin)

aku rasa tak terlambat lagi kot nak wish "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN"...nk cerita pasal raya aku?tak terkata rasanya..yang bole wa ckp sama lu, raya kali ini sangat seronok!!!semua adik beradik balik..but sori gmbr my big family tak ada, sebab suma dh "pancit"..haha..dan sekarang aku terlalu merindui gelagat LIMA org anak buah aku..sob..sob

skrg ni, i need to focus on my wed preparation..ouh, ghupenye manyak lagi tak settle..incik tunang tengah settle kn pasal borang nikah dia...once dia dh siap, bru aku leh proceed ngn borang aku pulak...dia dh pegi buat HIV test selasa lepas, aku?mebi ptg ni kot...ekekeke..x pon pegi next week jela..

esok mlm, pas habes keje, pegi open house uma kak Kam, my boss, then terus gerak balik kg..tp aku stop dlu kt uma abg aku di Malim Nawar, Perak..pagi2 sabtu baru gerak pula ke Kedah..aku balik kali ni sebab nak settlekan pasal kad kahwin...thanks a lot to KakYah, my sis for designing my card...seriously cantik sgt!!

maybe 9hb October, keluarga bakal mertua nak datang rumah..nak hantar duit hantaran...nebesnya...hadoi @_@

dan skrg ni, baju nikah, baju sanding, pelamin suma dh booking..baju nikah dh tempah..jurunikah pon abah dah p booking..fuhh!!lega..Alhamdulillah...
yg belum settle lg, brg2 hantaran, cincin nikah, door gifts, rumah sewa (mana nk carik ni..huk3)...insyaAllah mgu depan kena push jugak untuk pegi beli semua brg2 hantaran..(xdak masa dh ain oiii)

doakan saye ye kawan2..smoga dipermudahkan segala urusan kami sekeluarga..amin ^_^

P/s: serius takut, nebes, cuak, gelabah, pening, sakit pala, dan smpai tak tau nak buat yg mana..haha
----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment