Monday, September 6, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri


Salam..

ha, kat sini, aku nak ambil kesempatan nak wat wish sempena raya lagi 2 hari lagi...2 hari lagi oke!!!tak sukanyaaaaaaa...lambat balik kg..

ni sambil dok menaip, sambil2 dengaq lagu raya...

pertama tama, aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, khas buat kedua2 Bonda & Ayahanda..

Duhai bonda duhai ayahanda
Dengarlah rayuan anakanda
Yang jauh di mata

Tanpa ku sedari airmata ku mengalir
Terdengar ayat suci seruan takbir
Betapa daku gembira dekat di samping keluarga
Di pagi mulia hari raya

Kan ku sujud di kakimu bila kita bertemu
Kan ku cium tangan mu ku pohon restu
Oh maafkan daku kesalahan diri ku

Walau jauh di mata namun kau tak dapat ku lupa
Doa ku sepanjang masa agar kau bahagia
Ku pohon restu dari mu oh ayah dan ibu
Agar tercapai cita ku membela nasib mu

Kesalahan diri ku...

(nak nanges dengaq lagu ni..Mak, Abah, maafkan saya na...doakan saya selamat sampai uma..saya nak beraya ngn Mak Abah...tahun depan Kerel dah cop raya uma dia dulu..huhu)

Kedua dua, nak ucapkan Selamat Hari Raya gak, maaf zahir batin kat adik beradik, ipaq duai aku

Saya minta maaf kalau ada salah silap saya selama kita membesar bersama-sama..Buat kakak2 & abg2, kalau saya ada mengguris hati, terkasar bahasa, maafkan saya naa...nanti raya jgn lupa bagi duit raya kat saya gak (wpon dh keja..) Buat adik2, Kak Ing minta maaf...kalo slalo gadoh ka, marah ka, cubit2, tepuk2 (sebab fariha bambam), pukui ka..huhuhu..minta maaf...sebenanqnya kak Ing saja ja kdg2, sbb lama tak CARI GADOH..dok KL ni nak gado ngn sapa..Iqbal kecik lagi...^_^ (nanti Kak Ing bg duit raya..tp tak byk kot..haha..ampun2, gaji tinggai ciput)

Ketiga tiga, nak ucap Selamat Hari Raya to my fiiancee

Ain minta maaf byk2 selma kita berkenalan sehingga kita bertunang..Ain byk bebankan Abg..td pon keta tak hidup, Abg gak kena marah..sori!!! semoga hubungan kita sentiasa dirahmati..dah tak lama lagi...mekaseh bagi duit raya (tahun depan nak banyak lagi..haaha..sgt tak bersyukur kan? =P)

Keempat empat, Selamat Hari Raya buat sahabat handai, dan sesiapa yang kenal dengan aku

Walaupun jarang bersua, kot2 ada salah silap, mohon dimaafkan...kalau cek ada terasa ka, buat ampa terasa ka, perli ka, kutuk ka, haish...maafkan semuanya yaa...semoga kita semua sentiasa dirahmati Allah swt...dan khas buat teman sekerja, untuk Kak Rita, Kak Kam, Encik Saz, saya minta maaf kalau selama saya bekerja ni, ada yang tak berkenan di hati..InsyaAllah saya akan tingkatkan mutu kerja saya...Kak Ila, Kak Su, kak Hani, Zai dan Kak Marsi, minta maaf na kalo cek ada terkasaq ngn ampa no...hoho...sedih sbb smlm xdpt bebuka sama2...Wong Solo tu pemes rupanya...huhuhu...

dan akhir skali buat sesiapa yang mengunjungi belog ini, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI diucapkan...terima kasih

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment