Sunday, August 22, 2010

Dah nak separuh Ramadhan

Salam Alayk...

lama benaq tak hapdet blog ni...ke"bizi"an melanda diri ini...wuawawa...

last entry before posa...wohaa...lately memang sangat2 bizi...last weekend, our company join the Parenthood Expo at Exhibition Centre, MidValley Megamall...ouh wiken yg teramant penat bg aku...sejak hari Rabu lagi, aku dh pergi ke our HQ di seri kembangan untuk mem'packing' barang2 yg akan dibawa ke expo...dari pagi smpai ke petang dari mengangkut, membungkus dan mengiri stock2 yg akan dibawa...sungguh penat..

dan keesokannya, aku pergi ke Mid valley bersama dua org boss aku untuk setup booth our company...barang terlampau banyak dan aku sgt2 capek! penat sungguh...masa zohor kami smpai di midvalley and kami balik ms azan isyak sedang berkumandang...sungguh2 aku xcukup tenaga memandangkan ini adalah bulan puasa...~phewwww (mengeluh sket je...ekekek)

dan hari jumaat, bermulalah expo tersebut...jumaat xramai sgt yg dtg, tp still aku balek uma sampai kol 11 mlm..penat lagi....~phewwww (ngeluh sket je)

dan sabtu aku pergi lagi...tetapi hari ini memg sgt2 penat..ramai org dtg beli kt our booth...masa utk rehat sebentar pon xde...dr pg smpai mlm, berdiri! sampai ketaq lutut aku dibuatnya...sora pon dh rock cm Ella..huhu...yer la kene terangkn kat customer...1 bnde kena terang manyak kali...wuaaaaaaaaa..dugaan...haus...lapaq..tp bulan posa oke!harap maklum...hari ni balek smpai uma awl sket dlm 10.30mlm...hehuhehu...~phewww (ngeluh lagi)

dan hari terakhir expo, aku mmg dah xde tenaga..so aku amek keputusan untuk rehat sj kt rumah..walaupon aku sgt sedih xdpt wat OT & kumpul komisyen yg byk utk expo kali ni..sob..sob...tp xpe, yg penting skrg, adalah kesihatan aku...smpai sekarang, batuk aku sgt kuat..kering anak tekak aku ni...sakit...

Ya Allah, sembuhkanlah penyakit aku...semoga aku tabah

Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami...hanya tinggal beberapa bulan je lagi....
nak ngeluh sket bole??phewww~

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment