Tuesday, August 24, 2010

slow & steady...apekah??

Salam semua...

waaaa...arini dah masuk FASA KEDUA bulan Ramadhan...dan aku pulak, kurang kesihatan...batuk tak henti2 smpai sora dh jadi ROCK!!!cayalaaaaaaaa....hihihi (ish3..semoga Allah sembuhkan penyakit ku ini)

tapi yang tak bestnya, aku nak solat terawih, ngaji Quran pon semput...xcukup napas..tapi semlm masa nak tidoq, hanya Allah yg tau betapa sakitnya anak tekak ni..rasanya dlm 5min batuk tanpa henti....perit ooo..huhu (semoga Allah memberiku kekuatan & kesihatan yg baik utk aku memperkuatkan amal ibadat di dalam FASA kedua ini...amin)

haaa....esok malam, aku balik kampung..cuti selama 5 hari di kampung..alangkah indahnya berada di kampung..ku rindukan masakan kampung, masakan mak..sungguh berbeda dgn di KL / Bangi ni...makanan mak masak takkan pedihkan perut (sebab tak pedas)...huhu

--------entri atas ni xdak kaitan dgn tajuk sebenar---------------------

minggu ni juga aku perlu membuat sedikit persiapan utk hari besarku nanti (bukan aku nak membesar laa..means wedding ku)...minggu ni aku dah plan dengan kakakku untuk booking baju pengantin, pelamin, perhiasan bilik tidur...uwaaa...sebbaik ada kakyah..kalau tak, rsnya akan terkontang kanting jugak la kan...

dan aku juga perlu membeli sedikit barang untuk hari besar aku..huhu

---> seminggu sebelum puasa, kami dah pergi kursus kawen di Presint 16, Putrajaya..tempat dia best sebab dalam dewan besar..kalau sapa2 berminat haa, tekan kat sini..

dan sekarang ni, incik tunang dah bizi nak settlekan borang dia..semalam baru pergi ambil borang nikah kat Pejabat Agama Kajang...

dan aku pulak, perlu isi selepas incik tunang selesaikan borang dia...

tarikh??belum dapat lagi..tgh tgu mak kol bgtau tarikh sebenarnya...tapi yang penting bulan 11 jugak...

harapanku agar semua urusan kami 2 keluarga berjalan dengan lancar dan dipermudahkan olehNYA..doakan kami yer kawan2...sorry pada sapa yg xtau lagi tentang perubahan tarikh ini..nanti aku kirim kad yer bila semua dah settle...^__^

doakan kami yer....^_^
----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment