Sunday, October 17, 2010

apa lagik ek?huhu

Salam

haha...sebenaqnya aku xtau nak tulis gapo dio lagi ni..so, letak title pon ntah pape je...xpala,janji ada gak title drpd blank ja..ngeee ^_^

haa...kamis lepas,aku dah g wat UJIAN SARINGAN HIV..aku buat kat Klinik Kesihatan Bangi..dia start kol 2-4 pm..so, mber2 yg dok area Bangi ni, p jer buat kat situ..xpayah appointment pon..untuk Ujian saringan ni, just ditetapkan 2 hari saja kat situ..Selasa & Khamis 2-4pm..aku kua opis dalam pukul 3pm..sampai sana, amek borang n No, pastu isi2 persoalan yg disoal di atas borang tersebut, then buat bayaran RM1, wpon atas borang tu depa cop "Tiada Bayaran"..hoho..pas2 kena p bilik No7, tgu dlm 10min, then no aku dipanggil..masuk dlm, sorg pegawai perubatan, lelaki, sapu ubat kebas, then terus kene cucuk...aduh!!ms tu tak sakit...pas tgu menatang alah tu bagi respon, kebas gak laaa...then dlm 3 min, menatang tu respon, "Non-reactive"..so aku bebas HIV..-VE...hhihi..boleh kawen!!! =P

then last weekend, aku siapkan lagi kad jemputan..aku print lagi..then potong2 lak...sampai sakit tgn aku...lenguh3..then dah siap tulis2 alamat mber2 dah..nti dh settle suma, aku akan pos sekaligus!!haha..malas nak p pos opis banyak kali eh...p sekali hantar sumer...so, kengkawan, sabaq naaaa..hihi

minggu ni nak balik kg..nak uruskan borang nikah...borang incik tunang dh siap dah...so dh boleh bg kat aku lak..aku kene settlekan kat kedah..sbb nak nikah nti kt kedah kn..erm, sian mak jahit lgsir sorg2...hadoi..balik ni leh settlekn borang nikah, then p booking mekap sbb aku terlupa beb..mampos la kalo dh full..xpe,aku mekap besa2 jela..ngeeeeeeeeeee ^_^

itu sahaja berita terkina,,,kesian,terima kasih...hahaha

Ya Allah, permudahkanlah urusan kami...Aminnnnnnn

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment