Sunday, October 10, 2010

Persiapan Wedding


haaaa...just nak share..sebenaqnya aku bosan sket,Kak Ila cuti hari ni..xdak org nak berborak2..wuwuwuwwu T_T lg pulak mata aku dh memberikan signal bahawa akan mengalami sakit mata seperti kakak n si kecik Iqbal...tkt tgk mata depa..(merah cm antoo...huhuh)

kak yah ada tag aku psl KPLI-SR ambilan Januari 2011..hari ni start untuk register..aku nak cube isi la..mana tau kot2 ada rezeki..dan aku berminat nak ambil untuk pra-sekolah...sok2 aku p beli pin la kat BSN..

dan aku nak bercerita pasal persiapan wed aku...hurm Alhamdulillah, brg2 hantaran dah beli skit2...jam tangan, baju, kasut...cuma tinggal beebrapa je lg nk kena topup2..xmau buat byk2 sgt, nti for sure sedara mara akan bg makanan utk buat hantaran..nti byk2 susah plak depa nak bwk balik...ekekekeke

sabtu lepas g Jln TAR & Sogo...sebek sogo ada SALE..dptla beli handbag dgn harga potongan istimewa...(i really love that HB!!!x sabaq nak pakai lorhh..ni 1st time p beli HB mahai...wowowo..adakah aku semakin matang? ^_^)..pastu kat Jln TAR cari brg untuk incik tunang...dan hari ahad, pergi Nilai 3, sj2 nak survey doorgifts...erm bole tahan la reganyaa..but, my sis said, macam nk buat sendiri jer..aku pon prefer buat sendiri kot..bole kuakan bakat terendam ni..hahaha(pdhal nak tiru idea org lain..kui3..xpe jnji bole cut cost!!kelekut punya olang!!)

now, aku n incik tunang tgh berusaha untuk mendapatkan rumah yang murah (mcm tak sanggup plak mahal2) average rumah kt bangi ni mahal gilo wei...rumah teres 2 tingkat rm800++...uwaaaaaaa T_T and td incik tunang ckp ada jmp uma teres 1 tingkat..maybe dlm rm350-400 kot...rumah tu kosong lg, sbb org yg duduk sblm ni bru pindah..mudah2an rumah itu masih kosong untuk kami.....amin

ish mana nak cari kain psg kaler hitam merah ni?susah taw...kakyah, mana nak carik ni..penin pala saya...dahla tinggal sebulan lebey je lagik..baju si anak kecil lagik...uwaaaaaaa

nota kaki : (kali ni perlu ada nota kaki)
"Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami kedua-dua belah keluarga...semoga semuanya berjalan dengan lancar...kami memohon kepadamu...redhoilah keinginan kami untuk membina Masjid ini..limpahkanlah rahmat ke atas kami...amin Ya Rabbal 'Alamin"
----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment