Monday, October 25, 2010

lagi sebulan jer?

Daisypath Wedding tickers


Salam...

tinggal lagi sebulan jer?dh kawan2 pon dah start menyoal serba serbi bertanyakan tentang persiapan wedding...hehe..sampai adik aku kt uma pon ckp, "Mak, uma kita ni ada kenuri ke tak bulan 11 nanti"..hahaha..hamek ko,aku gelak je pas mak habaq bru2 ni....

Ain, cemana ngn persiapan? - aku jawab "Alhamdulillah....tinggal brg hantaran + doorgift"
(tapikan, lepas tu aku pikir mcm2 wey...apa lg yg aku x buat yer?baju pelamin suma dh tempah..baju nikah pon siap awal bulan 11,means ujg mgu ni..tudung2 aku dh beli tinggal nk p pasang batu2 je bagi cntik sket...ngeee ^_^)

sebenaqnya doorgift pon tak decide nak bg ape..hahaha..ni bru plan nak amek cuti brapa hari...aku mmg kena amek byk sbb aku kene buat nti ms cuti tu...kene kemas uma, siapkan doorgift, borang nikah lagi belum isi...balik raya deepa baru nk isi borang nikah..

and satu impianku adalah "AKU NAK ABAH AKU SENDIRI YANG NIKAHKAN AKU NANTI"...nanti nak kol Abah, suruh Abah prepare skrip nk nikahkan aku...hihihi...yela, aku nak Abah sendiri serahkan aku pada bakal suami aku nanti...inilah impian aku..and aku harap Abah aku setuju...^_^

kad jemputan aku belum send lagi..ni dlm proses "kumpul alamat kwn2"..cheq bukan apa naa,cek malaih nak p pos opis banyak kali..cek p skli harung jaa..kan senang? ^_^

balik deepa nanti, InsyaAllah kat uma nak buat meeting untuk kenduri..ni pon kira dh lmbt giler...tapi yang penting, aku berdoa pada Allah, agar semuanya berjalan lancar...aminn

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment