Tuesday, December 22, 2009

keretaku

Salam Alayk...

hmmmm..kenapa dengan kereta aku?sejak pulang dari rumah abang, kereta aku bunyi macam-macam..actually,kereta ni memang xmau kat orang lain...memang nak dengan ahli keluarga aja..hehe..bijak sungguh!!

aku tak salahkan abang tapi aku tak tahu apa masalah kereta tu...

maafkan Ain,Ain tak salahkan abang tau..sebab Ain tau kete tu camana..hihihi...dia memang begitu..semalam abang anta keta kat aku..abang mai dengan adik abang,ema..kami pergi jalan-jalan kat Mydin, next to Puduraya,sebab bas ke sabak bernam adalah pada pukul 6petang...last,apa yang kami beli adalah game budak2..haha..

aku rindu abah...sebab sebelum balik aku tak sempat salam dengan abah...abah pergi ke Kuala Kedah ambil kereta kancil yang baru tiba dari Langkawi...abah,mekasih atas segalanya..abah,saya rindu abah..rasa tak best sebab tak dapat salam abah...T_T

apa yang aku merapu mmeraban kat sini?padahal aku just nak cakap pasal kete aku tuh jer...

hai keretaku sayang,tolonglah bertahan sehingga aku dapat gaji..nanti kita pergi kenek yer...i beg u!!Oh GOD,selamatkanlah aku semasa menggunakan keretaku ini..ameen

No comments:

Post a Comment