Sunday, December 27, 2009

last Saturday @ night

Salam...

i just have a time to update this blog...hahaha..actually i wanna share wif you all the day when four of us meet together..haha..me,ana,ila & mija..hak3..all of us being crazy that nite.hahaha!!!(aku n ana jd mangsa keadaan si giler mija n ila..haha!!jgn marah yer)

kami sampai di tempat pilihan which is the Golden Bridge,Putrajaya pada pukul 10 malam..kami mencari port untuk berborak sambil menggila sama-sama..aku,walaupon esok harinya aku kene bekerja tapi aku tetap join juga memandangkan sudah lama tak menggila sama-sama..hahaha

we all sembang-sembang sambil snap pictures..wah,thats great yaaa..banyak la gambar yang terkumpul..posing sana,posing sini..klik sana,klik sini..wah2 like artist you..ohhooo terlebey sudah..sampai habis bateri kamera aku weh..giler-giler nyer posing..

then at last,bila masing-masing dah penat,gelak-gelak sampai nak muntah + nak uk uk, so we all bersedia untuk pulang ke rumah...OMG,it was already 12++am..tomorrow aku kerja laa..penat but im enjoy lepaking wif you all..tenkiu my dear friends...

p/s:nanti nak lepak lagi, kita kuar siang plak yer..i got last warning from MrFiance..hik3..tq abang,ain tau abang mesti risaukan ain kan?hehe..nanti kami kua siang plak yer..kan ila kan?kan ana kan?kan mija kan? ^_^

ok then,take a look for all this pictures::: (^_^)

















No comments:

Post a Comment