Wednesday, January 27, 2010

Hari cuti..hihihi

Salam Alayk...

hii there!!!long time im not story mory bout my life..hihi..nothing wanna share here..just im in a good health and still hoping for His guidance..as a human, everybody does mistake rite? me too as a human, kerdil di sisi Allah, tak lari daripada melakukan dosa sama ada sengaja ataupun tidak..

but THANKS ALLAH for your love to me...

thank you Allah becoz im still here...

thank you Allah for your chance to me...

ALHAMDULILLAH...

im feel more better rite now after im calling my mak dis morning...im quite afraid to told her about my problem and i can't make my wedding ceremony this year..huhu...but after told her, what are the "pantang larang" so mak said "erm terpulanglah..1thn 2bln laa"...erm xpela mak mungkin ni takdir Allah, dan mungkin ada hikmah di sebalik semua ni mak kan...

firstly, mak agak tak berpuas hati la..maklumlah,dia sebagai mak, mesti nakkan yang terbaik kn?mak cakap tak manislah bertunang lama sangat..tapi semua ni dah takdir..so, mak cakap tak apalah..itu pantang larang mereka..kami terpaksa akur walaupun di hati mak, mak nak sangat buat kenduri aku bulan 12 ni..

aku sebagai anak perlu memainkan peranan di sini..so aku cakap la,takpalah mak, lewat 2bulan jer..InsyaAllah, my wedding ceremony will be held on February 2011..on CNY maybe..doakan yer yang terbaik untuk aku dan tunang tersayang..semoga jodoh kami berdua berkekalan...

aku perlu lebih semangat untuk menempuhi hari2 mendatang..wish me all da best ya!! i realy2 apreciate your support,especially my lovely friends and family..love you all..

and im really happy dat i'll have my little business..now, im going to be a businesswoman (walaupun secara kecil-kecilan)..its ok..mana tau nanti berkembang maju..kan3? Semoga Allah makbulkan hasratku ini..

bila dah bersedia,aku akan bagi linknya kepada semua ya..sokonglah aku kawan2..i really wanna do it..

Oh Allah, give me more strengh
Oh Allah, give me your love
Oh Allah, help me in my life
Oh Allah, give me a chance to Taubat
Oh Allah, give me your guidance to be a good Muslimah

Thank you Allah...im very proud to have YOU...
ALLAHUAKBAR...SUBHANALLAH...ALHAMDULILLAH...

No comments:

Post a Comment