Friday, January 29, 2010

Harith Darwisy

haaa...nk tambah lagi satu entry bole?eh3 awat lak kena tnya pendapat org ni..ikut suka aku la kn...ni blog aku, kan3? hehe..sapa2 yang bosan bace xpayahla bce yer...ni jelah keje aku tok hilangkan rasa bosan aku yg smpai thp gaban,ciapn dan sewaktu dengannya...wahahha

here, nothing to say..but im wanna share my nephew pictures...Harith Darwisy..semalam masa chatting dengan adik aku, webcam dengan dia..then, i can see my lil' harith...uwaaaaaa makteh rindu kat harith laaa...sayang sama kamu...tapi kan, dia dah lain..tak bam bam lagi...ni gambar2 dia masa dia agak bam bam... take a look yaaa!!!


kena "bedong"...diam jer..hihihi


sekali dia sumbat tangan daaaa....


ni lah akibatnya...smpai nak termuntah..huhu


sedapnya tangan saya..mamaHarith tak bagi susu ker??hik3 =P


harith bershopping laa....


wohaaaaaaaaaaa.....harith senyum...senyuman dia mahai taw!!! suker sgt tgk nih


waaaaaa....dia "ghenyih" pulak...tomeinyaaaa


masam semula...huhu..garang x?


alolololoooooo....masyammnyer mukerrr


selamat tidoq harith...rindu sama kamu

sehingga berjumpa lagi...CNY ni balik tau....muah3

yang merinduimu

3 comments:

momma HD said...

salam, saje2 browse my son name kat pakcik google..
skali, terjumpa la blog ni..
hehhe...
harith darwisY.. nama anak saya..skang dah masuk 5tahun dah...
:)

AinSha'ari said...

to momma HD

hehehe..ye ke?same name la yer..ni anak buah saya..dok kat langkawi..dia baru 4bln lebih...ms raya ri2 dia lahir ;)

momma HD said...

a'ah..kebetulan nama sama....

Post a Comment