Friday, February 19, 2010

Pemilik Cintaku

Salam Alayk

aku sangat bersyukur kerana dipertemukan dengan buku "Pemilik Cintaku setelah Allah & Rasul". untuk kesekian kalinya aku membaca novel cintan cintun, inilah novel ringkas yang pertama yang memberi impak dan kesan yang mendalam pada diriku.. buku hasil nukilan Fatimah Syarha Mohd Noordin telah membuatkan aku menangis dalam diri mengenang hidupku yang telah berlalu...Astaghfirullah 'Azzim....

terlalu banyak dosa dan noda yang telah ku lakukan...walaupon ia sekecil zarah sekalipon...Nauzubillah...aku masih belum terlambat untuk mengubah diriku seadanya...

Aku terlalu cintakan watak Qani'ah dalam buku ini...aku ingin jadi sepertinya..Ya Allah,ampunkanlah segala dosa-dosaku dan kau bukakanlah pintu hatiku untuk berubah..terimalah taubatku Ya Allah..dan berilah aku peluang untuk menggapai cintaMu yang kudus dan hakiki...

AKU INGINKAN CINTAMU YA ALLAH...dan aku ingin MENCINTAIMU setulusnya...

izinkan aku menjadi seperti Qani'ah walaupun aku sudah terlambat...Allahu Akbar!!!

kepada kawan2 di luar sana, aku ingin sarankan kalian membeli dan membaca serta mengambil iktibar daripada buku ini..ia banyak mengajar kita, kaum wanita untuk menjadi sebaik2 wanita yang solehah dan juga buat kaum Adam, untuk memelihara kaum hawa...harganya cume RM12..tak rugi memilikinya...

inilah bukunya

Sekian

No comments:

Post a Comment