Tuesday, February 2, 2010

got Flu


today

i got flu....uwaaaaaaaa T__T
when i got flu, my head also got pain....

when i dok sok sek sok sek
maka neuron2 di kepala aku akan terganggu
dan menyebabkan kepala aku sakit sekali

uwwaaaaaaaaaaa
T___T
kalo aku selsema akan memakan masa yang lama
ouh, aku perlu sentiasa sehat
kalu tak, kerjaku akan terganggu

macam semalam
aku sakit kepala sampai aku tersalah buat kerja
lalallalalallala

tadi baru perasan kesalahan aku
sampai boss cakap
"berangan la tu..berangan nak kawen"
kahkahkahkahkahkah....
berderai gelakkan kedua2 boss aku yang sporting
sampai malu aku jadinya

oh tidakkk
aku mahu sentiasa sihat
Ya Allah,berilah aku kesihatan yang baik
ameen...........

2 comments:

tuan tanah said...

minum lah sup panas..
minum ke makan ek?ikut suke
ko lah ain..nk mkn ke minum...
hahaa

AinSha'ari said...

hihih...aku mkn buboq td wei..sodap giler....sok2 nk pesan kak ila beli lg..hihi

Post a Comment