Tuesday, June 22, 2010

erm...

ni lah perasaan aku untuk hari semalam dan hari ini...

MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace

gumbira dalam sedih..erm ntah laa..salah siapa?aku pon tak pasti..aku tak pasti sebab aku tak mahu menyalahkan diri sendiri...

tapi pada hakikatnya...

semuanya salah aku...aku terlalu emosi..aku selalu mendesak..aku selalu cakap yang bukan2..aku selalu buat dia marah...kerana aku adalah seorang wanita...

aku terlalu berfikir..sampaikan aku sendiri bosan dengan kelakuanku..bosan dengan hari-hariku

semoga Allah memberi ketenangan dan permudahkanku dalam mengharungi hidup ini..

minta maaf banyak-banyak atas kesilapan diri ini..

yang penting, dalam hati ini sentiasa ada taman rindu...

MySpaceMySpace

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment