Monday, June 21, 2010

Selamat Hari Abah...

Salam Alayk,

Abah & Iqbal

Selamat Hari Abah aku tujukan khas untuk Abah tersayang...

sungguh...
Abah banyak berkorban untuk membesarkan kami 8 beradik

sungguh..
Abah banyak berjasa pada kami sekeluarga

sungguh...
tanpa Abah, kami tak dapat makan dan membesar dengan sihat

sungguh...
Abah lah idola aku, yang tak penah kenal erti penat lelah

sungguh...
Abah lah yang memberikan didikan kepadaku

sungguh...
aku sangat rindukan Abah

sungguh...
aku sangat sayangkan Abah

sungguh...
aku berdoa semoga umur Abah panjang dan sentiasa sihat

sungguh...
aku ingin Abah menjadi waliku nanti

sungguh...
jasa Abah tak ternilai harganya

sungguh...
tanpa Abah, siapalah aku

Abah...
maafkan segala salah silap saya naaa...saya berdoa semoga Abah sentiasa berada di dalam keadaan sihat wal'afiat...saya harap Abah dapat menjejakkan kaki ke Kota Mekah tak lama lagi..

Ing sayang Abah
Muahhhh....Muahh...

(psst: jmp minggu depan naa..xsabaq nak peluk cium Abah..dan xlupa juga nak peluk cium Mak..Abah,nanti kait nyoq lagi naa..kat sini ayaq nyoq xsedap)
----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment