Thursday, June 17, 2010

^__^ gumbira ^_^

Salam Alayk....

im so happy...happy..happy n happy!!

tapi awat aku hepi ngat ni?

MySpace

ahaaaa...ahaaaa...ahaaaaa....

MySpaceMySpaceMySpaceMySpaceMySpace

hish....

boring2 aku p cari encik google,pas2 cri suma benda2 berkaitan kawen..wohaaaaa

aku tgk2 baju pengntin, tgk2 pelamin, tgk2 kad kawen, tgk2 kek kawen, tgk2 pengantin, tgk2 doorgift, tgk2 hantaran org, tgk2 gmbq..tgk2 gubahan buah..

ish apa aku ni..tengok..tengok..buang tebiat ka??

MySpaceMySpaceMySpace

aku rasa mcm nak lari cm katon kt ataih tu..waaaaaaaaa..
aku bukannya buang tebiat, cuma search2 utk persediaan aku...yela..drpd research aku tu, dpt la sedikit sebanyak idea camana aku nk buat untuk majlis aku nanti...

opppss...opppss...terlebey suda!!!

MySpace

tarikh pon tak tetap lagi oke...ain ni paham la sket..tarikh kawen ang ni belom pon tetap..ang ni dok tgk hat tu,tgk hat ni..nak buat hat tu,nk buat hat ni...aish...

tapi kan..tapi kan...ikut suka aku la kan?at least im being more creative rite?aku ada impian aku sempena hari bahagia aku...aku nak lakukan sendiri..yakin boleh!!

okla..nak p sambung tgk pakai encik google,biaq smpai muntah!!hahahahahaha

No comments:

Post a Comment