Sunday, June 20, 2010

Tentang Aku??

Salam Alayk...

haha!!(nada yg begitu kuat...buweekk) - tekejut?tekejut?padan muka...slalo sgt org wat aku tekejut...fuhh!! ^_^

entri kali ni pasal aku??pasaipa ngn aku eh??hehehe...xdak aku just nak ckp bnd2 yg topten yg aku suka buat..muahahaha..x kira la pape pom,jnji aku suka..(ikut suka aku la kan)

nombot 1 : ahaaaa...aku suka nges...MySpace
nanges kira dh mcm kwn baik aku la kan..hihi..pasaipa aku teriak??(ikut kedah nanges=teriak)
1 - bila abah aku marah (sungguh aku xle bila abah mrh..mesti kuaq ayaq mata..hihihi)
2 - masuk habuk (ofkos la kan..tpi bkn teriak tu,ayaq mata ja kuaq..ngeh3)
3 - ofkos bila sedih noo...sob3..kalo xsedih watpa nak teriak
4 - bila tgk tv..xkesah la cita melayu ka,industan ka,korea ka,jepung ka,omputih ka (hat sedih2 aku teriak laa..xsedih watpa nak teriak,baziaq ayaq mata jaa)
5 - bila aku betoi2 nak sesuatu tp aku xdpt (dlu pnh teriak sbb nak kasut yg berharga rm50..ampa tau pa,igt murah ka rm50 tu ms dulu..huk3)
6 - apa lg eh?ntahlaa..x igt dh pasaipa....

nombot 2 : melekat kat dinding MySpace
hat ni kwn2 aku kat UNITEN la prasan..hahahah..especially Aleya n Azua...ms aku dok srumah ngn depa, bila ada papa mesti aku melekat kat dinding...haha.."haaa..tgk dia melekat dah"..itulah ayat2 depa kat aku...muahahaha

nombot 3 : suka berkawan MySpace
haa..aku xkesah berkawan dgn sesiapa pun janji...JANJI tak melampaui batas..oke!!sapa2 pon boleh kwn ngn aku..ada kwn2 baru aku ckp aku ni tgk cm pendiam,pdhal hingaq..haha..oke dh kenai kan sapa aku??tapi, aku still seorang pemalu..tolong pecaya yaa...=P

nombot 4 : suka katak
bukan katak betoi yg hidup2 tu oke!!aku sgt geli dgn katak itu..haha..aku just suka katak2 comei iaitu KEROPPI..ahahaha..itu keroppi sgt cumei..byk dh aku kumpui..ada yg kekawan bg..nti aku nk buat 1 lemari khas utk keroppi..hahaha..n now dlm keta incik tunang aku pon, aku hias dgn keroppi..haha..sori naa..n tenkiu he likes too!! ^__^

nombot 5 : suka aktiviti lasak MySpace
hehe..sungguh aku suka aktiviti lasak..aku suka sgt ms dok PLKN dlu..haha..ms tu aku ramping oke!!kuruih ja...lani sbb dh jarang beraktiviti, aku dah makin gumuk oke!!gumuk!!ouh no..nak kena beraktiviti semula...

nombot 6 : suka geget anak buah
hahaha..ni paling best..disebabkan anak2 buah aku kecik2 lagi dan alahai debab2 belak, aku suka geget depa..sian kan?dh la xpandai ckp lg..pas2 depa diam tgk jaaa..muahahaha...sori naa..makteh suka tangan ngan pipi ampa yg ishh..geram eh..nti balik nk geget sapa plak eh??hihihihi

nombot 7 : suka makan ulam2an
betoi,aku sgt suka ulam2an ni..dok KL susah nak dpt ulam2an..kalo ada pon hat keraih nak mampos..xsuka aih..kalo dok kapong, g kot blakang uma petik jaa..perghh freshh gila wei..kalo balik ja mst mkn nsik ngn ulam2an..kdg2 tu aku mkn nsi letak kicap,pas2 ngn ulam cicah smbal..perghh nikmat..kt KL mana leh wat cm2..ulam xsedap..keraih...huh!! MySpace nak pucuk gajus!!tapi aku tau..pucuk2 tu sentiasa menati kepulanganku...tunggu naa...(nak nges sbb lama xmkn pucuk gajus..sob..sob)

nombot 8 : aku suka math
hahaha..seperti yang sedia maklum..aku suka ngat aih ngn math..hahaha..dr kecik smpai besaq..suma exam besaq2 aku, math musti dpt A..hihi..lani pon dok opis,kdg2 kena jaga kedai,aku suka kira duit...hehe..dan aku juga mempunyai impian untuk menjadi seorang businesswomen yg berjaya..insyaAllah

nombot 9 : cucuk keta orang
haishhh..ni adalah hobi aku yg tidak patut oke!!pliz dont do this oke kwn2..aku bknnya apa..aku geram kt keta2 yg bwk slow tp nak jugak dok lane yg org dok pederas keta..hishh..sapa x hangen wei...nak potong kiri,kan bahaya..lgpon ada keta lain..so,bila dok cucuk2 dia,haaa ke tepi gak ler..pueh hati den..bila dah dok potong dia, boleh lagi jeling tgk driver tuh...(gila gengster) psstt:kdg2 bila org cucuk aku,aku wat bodo ja..ahaksss

nombot 10 : aku sayang org di sekeliling aku
1 - ofkos sayang Allah, sbb kalau tnpa sayang DIA, kita xkan dpt cium syurga
2 - sayang family aku
3 - sayang incik tunang
4 - sayang kawan2 aku
5 - sayang opismate aku
6 - sayang semua - kita xleh benci orang..Allah xsuka oke..igtt!!


----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment