Tuesday, June 29, 2010

Wiken yang penat...

Salam Alayk..

hoho..aku nak bercerita pasai wiken aku yang lepas...huhu..actually aku tengah pening ni..huhu..bila aku mengarang, tak pening plak..ekekeke (^_*)

haaa....sabtu dan ahad baru ni, aku balik ke kampung...tapi sabtu tu bertolak balik ke kampung pun dah petang...urmmm..tak syok!!!sebab masa di kampung akan jadi amat terhad..(tapi xpa,lgpon family aku pon baru bertolak balik dari qlate..tgk anak buah baru aku..sob..sob..)

petang sabtu dalam pukui 3ptg, baru kami bertolak balik kampung...erm..lewatnyaa...sampai kat kampung dalam pukui 8.30 malam..kami tak balik uma teruih, kami p pekan SP dulu..sampai2 ja kami p semayang kat masjid..then p makan mee burung..hahaha(ada org tnya,mee burung tu apa?kot2 la mee + burung ka..hahha..) actually, mee burung tu nama femes dia..dia mee goreng biasa jaa..tp sedap sbb campoq ngn kuah pasemboq..ekekeke

pas mkn tu, kami pegi jalan2 kat uptown SP..erm ni kali ke3 aku pegi uptown ni...erm banyak gak duit habes..aku sambaq t-shirt muslimah 2 lai..erm..pas2 haish...ni la aku malaih nak p shopping time wallet aku ada duit!!hahahah...aku bukan kaki shopping oke!

pas dah berpeluh-peluh g pusing2 kat uptown tu (malam2 pon berpeluh..hahaha), kami bergerak balik ke uma...sebelum tu p amek kunci uma kat jiran...then berehat2 sambil tunggu family sampai dari qlate..hehe...depa sampai dalam kol 11 mlm...terlepas rindu...

esoknya, bangun lambat sebab semalam tidoq lambat..besa r skali skali balik kampung, sembang sampai tak mau tidoq..hahahha...bangun2 jer, adik dah wat cucoq cempedak..perghhh..nikmatnyaaa

ms tengahari aku just pesiang ikan n udang..pas2 leave da rest to my sis...kwang3... actually aku xdak mood nak masak memasak ni..sbb dh lama aku x memasak..phew~ sedaqla ain, ang tu da nak kawen da...huhu..xmau msk xpe dak?? =P

lepas makan nasi, dlm kol 3 petang, kami betolak balik KL..kali ni wif lil Iqbal...penat smlm x habeh lagi, dah kena jalan jauh..pergghhh...bole tahan sakit pala..Iqbal dlm keta dok tersengih2 ja dlm car seat dia...(aku mls nk transfer gmbq...oke)

kami smpai KL ms Isya'...alhamdulillah..tapi penat sgt..lepas mandi aku terus tidoq...

best sgt sbb dapat balik kamponggggggg!!!!!MySpace

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment