Wednesday, July 7, 2010

begini kah akhirnya? T__T

Salam Alayk...

-sila bayangkan aku tgh bersedih sejibik cm gmbq ni..comei kan? -

Ya Allah, kenapa perlu begini dalam hubungan kami?

apa yang tak kena ya? adakah seperti org tua2 ckp " tak elok bertunang lama2.." adakah ini sebabnya?hurm...

kata org, besa la kalo gadoh2 manje...erm..tp bg aku ni bkn lagi gadoh manje..ntahla..mebi salah aku kot..ya salah aku..tapi aku berserah je pada Allah..kalau jodoh kami panjang, kami akn berkawen..kalo tak, wallahu'alam...

aku sedih sgt....MySpaceaku nak lari dr mslh ni..aku xmau pk lagi...aku takut apa yg aku mimpi tu jd kenyataan...Ya Allah

setiap malam aku tidur bertemankan air mata....MySpace walaupon org ckp jgn bazirkan ayaq mata tu, tp ampa tak tau apa yg aku alami..ampa tak dok kt tmpt aku..ampa tak rasai apa yg aku rs..ampa xtau!!

tapi, yang penting, aku sayang sangat dia...MySpace (jgn tinggalkan daku)

Abang,

Ain minta maaf atas salah silap ain..maafkan ain yer..
ketahuilah, ain sentiasa sayangkan ikatan kita...dah tak lama kita nak sampai ke hari bahagia kita...
semoga Allah permudahkan segala urusan kita..
maafkan salah silap ain...

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

5 comments:

aleya said...

awat nya ain?nape jd lagu ni...byk2 sabar naaa

AinSha'ari said...

huhuhu...sedih jaaa...xpa, apa yg ain bole buat, berdoa pada Allah, smoga sumanya ok..doakan ain naaa

Kaisser: said...

Ain,abg syg ain..dh erk...xmau sedih2...abg mt mf..I.Allah ape yg kite rncang tu akan tercapai gak..ain sabar yerr...
Ain,abg syg sgt3 kt ain..abg xkn tglkn ain..abg ader jer ni kt cc ain..
abg mt maaf ain..
luv u...

aleya said...

wahh so sweet...tahniah utk korang bedua.somga kekal ke akhir hayat

AinSha'ari said...

to kaisser : hehehe..malu i tau...hak3

to aleya : hihihi...malu ^_^ mekaseh doakan kami......

Post a Comment