Sunday, July 11, 2010

sampai bila??.....

Salam Alayk

erm...aku dh tak tau nak ckp apa lagi....sampai bila harus mcm ni??sampai bila??sebab penat,aku yg kene?igt aku x penat ker?igt aku suke ke?

ntahlah....sampai bila

walaupun tarikh dh dipersetujui oleh kedua-dua pihak, tapi....

erm..ntahlaaa.....sampai bila

tolongla, penat kalu hari-hari cmni...

ntahlaa...sampai bila

again..tidurku bermandikan air mata MySpace

ntahlaa...sampai bila

aku penat, dia penat, tp kenapa dia xle phm aku pon pnt mcm dia??hmm??kenapa dia perlu mrh aku smpai mcm tu?kenapa?aku ni 'siapa' pada dia?? (kalau dia baca, tlg la paham...)

mungkin sudah tiada 'rindu' kat aku....
mungkin sudah tiada 'syg' kat aku...
dan juga sudah tiada perasaan 'kesian' kat aku...

ntahlaa...sampai bila

sampai bila
sampai bila
kita harus macam ni.....

MySpace

----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

2 comments:

kaisser said...

xphm....

AinSha'ari said...

xkan ada org phm diri ni..sekian

Post a Comment