Wednesday, July 21, 2010

pk?takut?huhuhu...xtau

Salam Alayk

hahaha...ntah pape kan tajuk entri kali ni..haish...ntahla..

dah tetap tarikh tapi.....tak reti2 nak wat preparation..waka waka eh eh =P

sbb lani byk sgt gheja....
pas2 dok pikiaq gaji bila nak masuk....
pas2 pikiaq camana nak dptkn duit lebey....

dh dekat posa dah...semoga umur aku pnjg sbb nak sgt jumpa Ramadhan kali ni...aku nak bebuka posa kat masjid uniten (jom kwn2 sapa nk join), nak bebuka kat masjid putrajaya (huhu..teringat kat suma kwn2 uniten yg pnh sama2 bebuke kt masjid putrajaya..sob..sob), nak tarawih full kalo di izinkanNya...lama dh tak buat 20 rakaat solat terawih...pas2 nak mengaji (khatam quran lagi..i wish i can)...ramadhan, i wish i can meet u..insyaAllah...

pasal wedding?urm..pas raya la baru uruskan...aku mls nak semakkan pala otak pikiaq mcm2 skrg ni..yg pntg aku nak persiapkan diri untuk mengunjung bulan Ramadhan...aku nak tambahkan lagi amalan dalam memperdekatkan diri kepada Allah...mudah2an...

okla..ada keja lagi tak siap..aku nak siapkan esok jela..badan still tak sehat (even dh mkn vitC tiap2 pagi..heheh)

pstt: doakan aku cpt sembuh yaa................
----------------------
Taman Rindu,

http://raudhohsyauqeena.blogspot.com

No comments:

Post a Comment